marți, 21 iunie 2011

Dor de mare


Iubesc marea cu toată fiinţa mea!


             Îmi place întinderea nesfârşită de apă şi nisipul fierbinte sub tălpi. Ador mirosul sărat care îmi gâdilă nările dimineaţa când privesc începutul. Răsăriul e ca un început - se naşte o nouă zi!



Începutul.....


...și sfârșitul

            

îmi place să stau pe nisipul încins să ascult foşnetul mării şi să simt 

cum mă invadează o linişte luminoasă care-mi spală sufletul.


             Ador freamătul mării când sărută nisipul încins, asemeni freamătului trupului unei femei îndrăgostite când simte îmbrăţişarea iubitului şi se pierde în braţele acestuia.

             Mi-e dor de mare! Mi-e dor de prima senzaţie pe care o simt când mirosul sărat al  mării îmi invadează nările şi de căldura din suflet când văd marea verzuie ca jadul care îmbrăţişează nisipul fierbinte.

             Mi-e dor de primul moment în care picioarele ating nisipul fierbinte şi de zâmbetul ce-mi invadează chipul în timp ce alerg pe plajă spre prima întâlnire cu marea mea dragă.


             E vară şi anul acesta nu ajung la mare. O tristeţe nesfârşită mă cuprinde la gândul că anul acesta nu ajung la întâlnire. În acest an, marea va rămâne doar în sufletul şi în mintea mea şi nu-mi va mai invada toate fibrele fiinţei mele. Dar ea, marea, fãrã vârstă şi fără amintiri, va fi acolo pentru întâlnirea estivală cu alţi îndrăgostiţi de ea.


             Mi-e un dor sfâşietor de mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce poți face gratis în Odessa? Plimbare prin celebrul cartier Arcadia și prânz la restaurantul la fel de celebru „Dacha”

Arcadia este o parte istorică din Odessa, cunoscută ca o stațiune renumită. Cartierul este situat în partea de coastă a orașului și a f...