sâmbătă, 18 iunie 2011

De ce mi-am facut blog ?

E o intrebare la care,deocamdata,nu am raspuns.
"Vinovata" de crearea acestui blog este Georgiana,o prietena mult,mult,mult... mai tanara decat mine.De altfel,Georgiana este "vinovata" de multe schimbari din viata mea:de mentalitate,de atitudine,de look si lista ar putea continua...
Acest blog se adreseaza familiei si prietenilor mei,nu este un blog de interes pentru necunoscuti pentru ca n-am nimic interesant de spus.
Anul 2011 este un an cu tripla semnifcatie: am implinit jumatate de veac,un sfert de secol de casnicie si tot un sfert de secol de la absolvirea primei facultati(inutila,ca de altfel si cea de-a doua).Uitandu-ma in urma,am constatat ca nu am realizat prea multe.Am un sot si un copil extraordinar! Atat! Profesional am esuat.M-am facut inginer geolog.Nici eu nu stiu de ce! Nu mi-a placut niciodata aceasta meserie.Mi-a placut doar spiritul de temerar al geologului.Am renuntat repede la aceasta meserie si m-am facut profesor. Ei,aici e alta poveste! Mi-a placut sa fiu profesor.A fost fascinant sa las cate ceva din mine in fiecare copil pe care l-am avut in scoala! Asta pana cand principiile mele de educatie au devenit incompatibile cu sistemul de invatamant.Acum fac voluntariat.Paguboasa meserie! :)) Nici macar prieteni nu-ti aduce! Doar...
Poate din aceste motive m-am hotarat sa devin bloggerita.
Voi scrie pe blog despre calatoriile mele,despre prieteni,despre...nu mai stiu!
Vom vedea pe parcurs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce poți face gratis în Odessa? Plimbare prin celebrul cartier Arcadia și prânz la restaurantul la fel de celebru „Dacha”

Arcadia este o parte istorică din Odessa, cunoscută ca o stațiune renumită. Cartierul este situat în partea de coastă a orașului și a f...