miercuri, 5 august 2015

Best Western Bucovina, o dovadă că și în România se poate !



Cazare recomandată în Bucovina - Hotel Best Western Bucovina  Club de munte




Am fost din nou în Bucovina. M-am reîntors acolo cu aceeași bucurie cu care merg de fiecare dată. Și, parcă a devenit un ritual mica excursie la Voroneț după revenirea din vacanța din Grecia. La fel ca anul trecut, abia întorși din însorita Grecie, am fugit pentru puțină răcoare în Bucovina. N-am găsit răcoare și nici cazare în Voroneț, dar am găsit amabilitatea și bunăvoința bucovinenilor.

Ne-am cazat în Gura Humorului, la Hotel Best Western Bucovina – Club de munte, hotel amplasat în centrul orașului, la răspântie de drumuri, între obcini. 



Inspirată alegere!

Încă de la intrarea în hotel, oameni frumoși la chip și la suflet îți fac ziua frumoasă. Amabili, prietenoși, tot timpul cu zâmbetul pe buze și plini de solicitudine, angajații hotelului te fac să te simți ca un oaspete de seamă. Solicitudinea e ridicată la rang de artă. Și nu e vorba despre o politețe forțată,  învățată la training-uri, ci despre un soi de bunăvoință înăscută, specifică bucovinenilor.


Am fost impresionată de primirea făcută la Hotel Best Westrn Bucovina (4*) și de facilitățile hotelului cu atât mai mult cu cât veneam după o noapte petrecută în Olympic Hotel Spa (3*)  din Sidirokastro, un orășel din nordul Greciei, la granița cu Bulgaria unde, la un preț similar (40 de euro camera dublă), am avut parte de un hotel învechit, cu un mic dejun dezastruos, servit în cel mai clasic stil grecesc, adică foarte lent.


 La Hotel Best Western Bucovina am plătit 200 Ron /noapte și am primit o cameră matrimonială situată la etajul 7, din balconul căreia am putut admira o splendidă panoramă a orașului și a zonei înconjurătoare. 






Camera elegantă și primitoare, mobilată cu gust, cu mobilier în stil gotic, are balcon din lemn





și baie amenajată modern, dotată cu produse de igienă gratuite, dar cu unele lipsuri ( nu voi insista, în speranța că ele vor fi remediate - lipsa uscătorului de păr și a papucilor de baie). 



În schimb conexiunea  la internet a fos foarte bună, iar  parcarea gratuită era încăpătoare(60 de locuri) și supravegheată video. În prețul camerei este inclus și accesul la Vitality Spa, adică la sauna finlandeză, sauna turcească, salină și jacuzzi. La Spa ești primit cu același zâmbet larg și cu  aceeași amabilitate ca peste tot, ți se oferă papuci, prosop și halat de baie.


În prețul plătit a fost inclus și micul dejun, de tip bufet, bogat și diversificat. Era imposibil să nu găsești ceva care să-ți placă, totul fiind servit într-o atmosferă caldă, primitoare și cu un personal foarte atent la detalii.






Serviciile ireproșabile, profesionalismul, promptitudinea și amabilitatea personalului de la Hotel Best Western Bucovina – Club de munte, care ne-a oferit o experiență unică a ospitalității bucovinene, m-au detreminat să-mi reconsider atitudinea față de turismul românesc și să includ pe lista mea de favorite această locație.




 Aici am găsit o atmosferă caldă, rafinată și elegantă, iar profesionalismul și atenția acordată fiecărui detaliu fac din acest hotel un loc în care doresc să mă întorc și cu alte prilejuri.



Voi reveni cu plăcere la Hotel Best Western Bucovina !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce poți face gratis în Odessa? Plimbare prin celebrul cartier Arcadia și prânz la restaurantul la fel de celebru „Dacha”

Arcadia este o parte istorică din Odessa, cunoscută ca o stațiune renumită. Cartierul este situat în partea de coastă a orașului și a f...