luni, 1 februarie 2016

Bulgaria, mereu surprinzătoare!



Nu am vizitat foarte multe locuri din această țară, mai mult am tranzitat-o, dar de fiecare dată Bulgaria mă uimește și, din acest motiv, îmi voi rezerva o vacanță mai lungă acolo.

Bulgaria este mereu surprinzătoare pentru că, deși am avut același start, ea, Bulgaria, are în prezent multe atuuri care o fac atrăgătoare: are servicii de calitate și la prețuri rezonabile, are autostrăzi care, de la an la an sporesc, are aceeași Mare Neagră  ca și noi dar care nu seamănă cu a noastră (cu plaje curate, cu locuri asemănătoare cu cele din Grecia și nu în ultimul rând cu servicii și tarife competitive), are Balcicul Reginei Maria, are Arbănași, un sat cu case de piatră încremenit în timp, are mănăstiri zidite în munte, are pensiuni  elegante în centrul zonelor turistice la prețuri incredibil de mici și cu gazde extrem de amabile și, nu în ultimul rând, are păduri netăiate.



Despre toate acestea aș vrea să vă povestesc  în această lună și, poate, anul viitor voi avea mai multe informații despre această țară deoarece doresc  ca în vacanța de anul acesta s-o descopăr în toată splendoarea ei.


Desigur, Bulgaria are și sate foarte sărace, are și orașe cenușii, comuniste, are și clădiri în ruine, are și ea părțile ei negative, 


 

dar eu vreau să povestesc doar despre ce am văzut frumos în această țară.


În multe locuri, Bulgaria seamănă cu România, dar are și un farmec aparte, are acel ” je ne sais quoi” care te incită să o descoperi pas cu pas.
Pe curând!

до скоро!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce poți face gratis în Odessa? Plimbare prin celebrul cartier Arcadia și prânz la restaurantul la fel de celebru „Dacha”

Arcadia este o parte istorică din Odessa, cunoscută ca o stațiune renumită. Cartierul este situat în partea de coastă a orașului și a f...